אטרקציות לבר מצווה המומלצים, אטרקציות לבת מצווה המומלצים, אטרקציות לבר/ת מצווה 2023 ​​​​​​​ המומלצים

אם אתם רוצים שהבר/ת מצווה של ילדכם תהיה שונה, מיוחדת ולא כמו של כולם, הכנו וערכנו עבורכם את כל להיטי הבר/ת מצווה, צריך להבין שבשביל זה יש עולם שלם של אטרקציות לאירועים שכל הזמן גודל ומתרחב. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא אטרקציה לבר/ת מצווה שאהבתם, האטרקציה שתעזור לילדכם/ן להיראות מיוחד/ת שונה ומדליק/ה בעני כולם.
כדי לעזור לכם, אספנו לכם את האטרקציות לבר/ת מצווה הכי מטורפות, שוות, ומגניבות קבלו אותם אטרקציות לבת מצווה 2023 כל הלהיטים הכי חמים ואלו שיגרמו לאורחים שלכם להעלות סטורי מושלם לאינסטוש.

אטרקציות מומלצות לבר/בת מצווה - המדריך המלא לאטרקציות בר/ת מצווה

מתכוננים לקראת בר או בת המצווה? מרגש! אין מה לומר. בתוך כל ההכנות, של האולם, האוכל, הצלם והמוסיקה, אל תשכחו גם את האטרקציות המיוחדות לבר/ת מצווה  שישדרגו את האירוע ויביאו אותו למקום אחר ומיוחד.
כיום מקובל מאוד לשלב אטרקציות לבת מצווה וכמובן גם אטרקציות לבר מצווה כאשר אלו מכניסים הרבה אקשן לאוויר. האירוע הופך להיות הרבה יותר מיוחד הודות לכל אלו.
השאלה היא באיזה אטרקציות בת מצווה ובר מצווה אכן כדאי לבחור. 
יש הרבה אפשרויות של אטרקציות לבר או בת מצווה. יש  את האטרקציות שהם בעיקר נועדו כדי לייצור אווירה מיחדת באירוע. מנגד יש אטרקציות שנועדו כדי לספק את האורחים ולהעניק להם שעת בילוי נעימה ומלהיבה במשהו שהם לא פוגשים או עושים בכל יום.
אז האמת שאנחנו כאן כדי להציע לכם את כל האפשרויות כדי שתוכלו לבחור מתוך אלו את האטרקציות שהכי מדברות אל ליבכם. מובן שתוכלו לשלב שניים שלושה אטרקציות שונות מה שיעניק לאירוע שלכם גיוון מושלם לכל אורך האירוע.
אך לפני הכול – זכרו שבר או בת המצווה אמורים אף הם לחוות את דעתם.


תנו לנער או לנערה לבחור את האטרקציה

לפני שאתם סוגרים עם חברת הפקה זו או אחרת על האטרקציה הנבחרת שלכם, שימו לב שאתם לא עושים דברים על דעתכם בלבד. כי לפני הכול ואחרי הכול, נער בר המצווה (או נערת בת המצווה) הם אלו שעומדים כרגע במרכז והם או שצריכים להחליט איך ייראה האירוע של החיים שלהם. אל תמהרו להחליט בשבילם. בגיל הזה כבר יש להם את ההעדפות שלהם, את הדעות שלהם וכמובן גם את הרצונות שלהם. אז נכון שאתם רשאים ואפילו צריכים לכוון אותם לכיוון שנראה לכם מתאים, אך אם הילד יטען שמדובר בתוכנית מיושנת, באטרקציה משעממת או נדושה, שמעו לו. אתם לא רוצים שהוא ייצא מאוכזב ממסיבת בר המצווה שלו. כי אכזבה כזו עשויה להמשיך וללוות אותו הלאה כל החיים ואתם בטוח לא רוצים שזה מה שיהיה.
אז אם אתם רוצים להגיע לבחירה הכי חכמה שתהיה מסונכרנת עם הילד, עברו יחד אתו את הדברים הבאים ובחרו אתו.

מתחילים?
אטרקציות לבר מצווה המומלצים, אטרקציות לבת מצווה המומלצים, אטרקציות לבר/ת מצווה 2022-2023 ​​​​​​​ המומלצים

אטרקציות לבר מצווה, אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות בר מצווה, אטרקציות בת מצווה,
אטרקציות לבר/ת מצווה 2023

המומלצים
כניסת זיקוקים קרים לבר/ת מצווה

כניסת זיקוקים קרים לבר/ת מצווה לאולם 2023

אותיות פרחים לבר/ת מצווה 2021
אותיות לבר/ת מצווה 2023
לייזרים לבר/ת מצווה
לייזרים לבר/ת מצווה 2023
אותיות מעץ לבר מצווה/ אותיות עץ לבת מצווה/ אטרקציות לבר/ת מצווה
אותיות מעץ מוארות לבר/ת מצווה 2023
עמדת צילום/ עמדת צילום לב/ר מצווה
עמדת צילום סלפי לבר מצווה ובת מצווה 2023 
| כניסת פסנתר | כניסת פסנתר לבת מצווה |
כניסת פסנתר לבר/ת מצווה 2023
כרכרת מתוקים לבר/ת מצווה
כרכרת מתוקים לבר/ת מצווה 2023
כניסת שביל בלוני לד לבר/ת מצווה
שביל כניסה מבלוני לד לבר/ת מצווה 2023
צמידי לד/ צמידי לדים
צמידי לד/ צמידי לדים 2023
לצפיה בכל האטרקציות לבר/ת מצווה 2023-2024
אטרקציות לבר/ת מצווה 2024

אטרקציות לבר מצווה, אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות בר מצווה, אטרקציות בת מצווה,
​​​​​​​חבילת אטרקציות לבר/ת מצווה 2023

איך לשדרג את בת/בר המצווה עם אטרקציות?

אז אתם עומדים לקראת האירוע ורוצים להשלים אותו עם אטרקציות מיוחדות לבת מצווה או אטרקציות מיוחדות לבר מצווה. אז הבה נמנה עבורכם את האפשרויות.
אטרקציות לכניסה:
אטרקציות לכניסה הם אמנם רק מחוללי אווירה ולא תוכנית שנועדה לבילוי באירוע. עם זאת מדובר בתפאורה מיוחדת שתעצים את התחושות של האורחים כשיגיעו כאשר הם יבינו שהם הגיעו לאירוע לא סטנדרטי אלא הרבה יותר מיוחד ומושקע. הדבר רק יעורר בהם ציפייה לקראת הבאות ומפלס ההנאה שלהם רק יעלה.


אז מה אתם יכולים לעשות בתור אטרקציות לכניסה?

-שטיח אדום
-כניסת קופים והולכי קביים
-קיר הוליווד
-עמדת צילום רטרו מעץ
-קיר פרחים או אותיות שם 
-כניסה עם שיר שישיר חתן האירוע
-כניסה מיוחדת עם זיקוקים קרים או פסנתר
-קיר צילום או עמדת צילום
כל האטרקציות הנ"ל גם ישדרגו את התמונות ואת הצילומים באירוע כשאר הרקע המהמם ימשוך את כולם להצטלם וליצור לעצמם מזכרת מהאירוע. זה מה שאתם בעצם רוצים. שכולם יזכרו את האירוע שלכם לטובה.
​​​​​​​

אטרקציות לאירוע עצמו:

מובן שחשוב לדאוג גם להמשך האירוע. כפי שכבר ציינו, אטרקציות באירוע הפתיחה מעוררות ציפייה להמשך שלא יאכזב. אז הנה שורה של אטרקציות שישדרגו עבורכם את האירוע כולו ויעניקו לו ערך מוסף.
-דיג'יי
-שולחנות משחק
-עמדות מולטימדיה
-עמדת רינג סלפי
-צילום מגנטים
-מסך לבן
-מסך ירוק
עליכם לבחור את האטרקציה שהכי מתאימה לאופי שלכם ולאופי של האורחים שלכם. לא כולם נהנים משולחנות משחק ולא תמיד יהיה לכם מה לעשות עם מסך ירוק. אם יש לכם תוכניות לצילומים מעניינים הרי שחלק מהותי מתוך האופציות שציינו לעיל ישדרגו אותם מאוד עבורכם ועבור האורחים שלכם.


אטרקציות אוכל:

אין ספק שהחלק הכי דומיננטי והכי מרכזי בכל אירוע זה האוכל. בדבר הזה אתם אמורים להשקיע הכי הרבה. היות ובאמצעות האוכל אתם מתווכים לכל אורח את האירוע ואת ההערכה שלכם אליו והוקרה על השתתפותו באירוע. על כן, בכל מה שקשור לאוכל באירוע, הרשו לעצמכם להתפרע. הוסיפו עמדות שונות של אוכל מיוחד, חשוב על דוכנים שונים אולי אפילו על אלכוהול עבור השכבה הבוגרת מבין אורחיכם ובכך תעלו מאוד את הרמה של האירוע ואת שביעות הרצון של האורחים שלכם. אירוע מושקע מבחינת האוכל יגרום לאורחים שלכם שיצאו עם הטעמים ועם הזיכרונות הכי טובים.


אז מה תוכלו לשדרג מבחינת האוכל?

קבלו את האפשרויות האטרקטיביות ביותר:
-עמדת סושי
-עמדת בשרים על האש
-דוכן המבורגרים/נקניקיות
-טאבון פיצות/פוקאצ'ות
-בר קינוחים
-דוכן פופקורן
-קיאק פירות/מתוקים


לשדרג את האירוע עם אטרקציית אמן:

מעבר לתפאורה ולאוכל המשודרגים, כדאי לכם לחשוב גם על תוכנית אומנותית לאירוע. זה אומר תוכנית מיוחדת שתיערך באמצע האירוע. לרוב, תוכנית כזו מרכזת את כל האורחים שמתעניינים בה וקשובים לה. דווקא בגלל שמדובר באירוע מהנה שם אין לחץ של זמן ואין לו"ז שנושף בעורף, הרי שהאורחים ירשו לעצמם ליהנות מהתוכנית בכיף. אז בחרו לכם את האומן מתוך האפשרויות שאנחנו מציעים.
-מפעיל
-אומן חושים
-זמרים מוכרים
-זמרי אירועים
-רקדנים ורקדניות
-צייר קריקטורות

כל אחת מהתוכניות הללו עשויה בהחלט לתת לכם את המענה בהתחשב בסוג האירוע וגיל המשתתפים.
אפשר לומר שכל אחת מהתוכניות הללו עשויה להיות מעניינת עבור שכבת הגיל של בני המצווה. אז אתם רק צריכים לעשות את הבחירה המתאימה לכם.


אטרקציות לבר/בת מצווה במקום פתוח:

אם בחרתם לערוך את האירוע שלכם בשטח פתוח, אתם גם כן צריכים לחשוב על אטרקציה מתאימה. בשטח פתוח אי אפשר לעשות כל דבר שמצריך חלל סגור. מצד שני בחלל הפתוח יש לכם הרבה יותר אפשרויות שאי אפשר לעשות אותם בחלל סגור. 
ברור שלא כל זמן ולא כל עונה בשנה עשויים להתאים לחגיגה שתיערך תחת כיפת השמים. בחורף הקר והגשום או בקיץ החם וההביל לא תוכלו לחגוג יותר מידי זמן בחוץ. אך אם יצא לכם לחגוג כאשר מזג האוויר בחוץ נעים ונוח, מומלץ מאוד שתוסיפו גם אטרקציות המתאימות לשימוש בחוץ. 

האטרקציות שמתאימות לשימוש בחוץ הן -
-מתנפחים
-תותח קצף
מדובר באטרקציות שיגרמו לכל הילדים ובני הנוער לקפוץ מאושר וליהנות ממתקנים ייחודיים שהם לא פוגשים בכל יום. מאירוע כזה הם יצאו עם סומק על הלחיים ותחושה של סיפוק והנאה עצומים.


אטרקציות מיוחדות לבר/ת מצווה:

יש עוד מגוון גדול של אפשרויות ושל אטרקציות שונות שיגוונו את האירוע שלכם. מדובר באטרקציות מאוד יוצאות דופן וכאלה שיפתיעו את האורחים שלכם במשהו שהם לגמרי לא ציפו לקבל באירוע שלכם. אך אם אתם בעניין ואתם רוצים לשלב משהו באמת מופרע ויוצא דופן, קבלו את הרעיונות הבאים:
-קיר צילום
-אותיות לבר/ת מצווה
-ליזרים/ מופע אורות
-זיקוקים בכניסת הילד/ה

אלו יהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח ולחוויה ייחודית שכולם ייהנו ממנו.
מחירי אטרקציות לבר ובת מצווה - כמה זה עולה? 
אטרקציות שונות לכניסה – החל מ300 ₪ תלוי בסוג האטרקציה
עמדות מולטימדיה עם מגוון משחקים מתחלפים – 1000 ₪
שולחנות משחק ממגוון סוגים – 1200 ₪
מתנפחים לאירוע – החל מ 1000 ₪ תלוי בכמות המתנפחים.
עמדות אוכל – החל מ 800 ש"ח תלוי בסוג האוכל המוגש והכמות הרצויה.
צילומי מגנטים החל מ- 1200*


אטרקציות ששווה להשקיע לאירוע

אז הבנתם שלא מדובר כאן באטרקציות יקרות מאוד או כאלה שיכפילו את העלויות שלכם לאירוע. אך מנגד, האטרקציות הללו יכפילו וישלשו את ההנאה של האורחים באירוע. כך שבהחלט שווה להשקיע באטרקציות הללו לאירוע ובתמורה ליהנות מרמה גבוהה הרבה יותר של אירוע שיהפוך להיות ייחודי וקסום ומובן גם בלתי נשכח.
אז אם אתם בכל מקרה מכינים אירוע לילד, אתם כבר משקיעים הרבה כסף באירוע, אל תזלזלו בחלק הזה של האטרקציה לאירוע. זה אולי נראה לכם מיותר כשאתם נמצאים רחוק מהאירוע. אך אתם תגלו שההשקעה באטרקציה היא בהחלט במקום. הקהל שישתתף באירוע יגלה הרבה התעניינות, ישתתף, יהיה פעיל ויגרום לכם לחוש כי אכן הלכתם על ההשקעה הכי נכונה.

לסיכום, אחרי שכבר יש לכם תאריך לאירוע, יש לכם אולם לאירוע, סגרתם כבר עם נותני השירות, הקייטרינג, הצלם וכל השאר, אל תתקדמו הלאה לפני שאתם דואגים לכל האקססוריז שישדרג את האירוע שלכם. אם תבחרו בחכמה את האטרקציה הנכונה, האירוע שלכם יהיה מקורי, מושקע, מלהיב במיוחד בלתי נשכח.

*צילומי מגנטים נקבע לפי איזור תאריך וזמינות.
( אטרקציות לבר מצווה, אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות בר מצווה, אטרקציות בת מצווה,
​​​​​​​חבילת אטרקציות לבר/ת מצווה 2023
 )
Coi בניית אתרים