חבילות סלואו למתחתנים

איך לבחור את חבילת הסלואו שהכי תתאים לכם?

עם מגוון האפשרויות שעומדות לרשותכם, כל מה שנשאר לכם הוא לבחור חבילת סלואו למתחתנים שתקלע לטעמכם ולסגנון שלכם.  תוכלו להיעזר בדגשים הבאים:
  1. התייחסו לסגנון הכללי של החתונה. למשל, התאימו את החבילה כך שתהלום את הצבעים המועדפים עליהם ואת האלמנטים העיצוביים שבחרתם לקשט בהם את אירוע החתונה שלכם. האם אתם חושבים על מראה קלאסי שכולו לבן או על אווירה נועזת ותוססת? בחברת עד האירוע תוכלו למשל לבחור חבילות הכוללות עשן לבן נקי ובלונים לבנים לתחושה חלומית ואוורירית. אם אוהבים צבע, אפשר לבחור בחבילה צבעונית, עם נגיעות אדומות של בלונים אנרגטיים או שילוב עם זיקוקים קרים
  2. התייחסו למצב רוח הרצוי. חבילת הסלואו צריכה להלום את הטון הרגשי במהלך הריקוד. חשבו האם אתם מכוונים לאווירה רכה ורומנטית או אולי לאווירה יותר קצבית? ניתן להתאים את השילוב של עשן, בלונים, בועות או קונפטי, כדי להשיג את האפקט הרצוי. 
  3. איך אתם מרגישים לגבי אפקטים מיוחדים? חבילות הסלואו שלנו יכולות לשלב עבורכם אפקטים מיוחדים ושונים ליצירת חוויה בלתי נשכחת בראש שלכם. חשוב לקחת בחשבון האם אתם מרגישים בנוח עם עשן ערפל או אם אתם מרגישים בנוח עם אפקט של בלונים מתפוצצים ברגעים הרצויים. אם אתם פחות מעדיפים רעש, אפקט נטו של עשן יכול להיות נהדר. אם אתם אוהבים "שואו" בחרו בחבילה שנותנת בדיוק את זה.
  4. אופי האטרקציות לאורך כל החתונה יוכל להשתלב עם הבחירה שלכם. נסו לחשוב על כלל האטרקציות שאתם רוצים לשלב בחתונה לצורך איזון והרמוניה. קחו בחשבון שהאופי של ריקוד הסלואו והאפקטים שסביבו ישתלבו עם האופי של כל האפקטים והאטרקציות המיוחדות כגון אפקטים בזמן הכניסה, הליכה לחופה וכו'. תוכלו להיעזר בצוות שלנו כדי לקבל טיפים נוספים ועצות על סמך ניסיון רב באירועים, בחתונות ובתכנון סלואו מושלם לחתונות. 

איך לבחור את חבילת הסלואו שהכי תתאים לכם?

כל אחת מחבילות הסלואו שלנו מתוכננת בקפידה כדי ליצור אווירה משלה. הנה כמה דגשים שמבהירים את ההבדלים העיקריים בין חבילות הסלואו השונות:
חבילה לבנה נקייה – זוהי האפשרות האלגנטית. היא כוללת עשן לבן סמיך המיתמר באופן רומנטי סביב החתן והכלה ויוצר אפקט חלומי דמוי ענן. בלונים לבנים שמרחפים באוויר מוסיפים לאווירה השמימית, בעוד קונפטי לבן מבהיק יורד כמו שלג עדין. מושלם לזוגות שרוצים מראה קלאסי ומעודן.
החבילה הדרמטית – זוהי האפשרות שמבליטה את הדרמה של זוגיות רבת עוצמה ורגש. חבילה זו יכולה לכלול סוגים שונים של בלוני לד או בלונים מתפוצצים. ניתן לשלב בלונים אדומים, בלונים לבנים ובלונים בשני הצבעים. ניתן לשלב בלונים אדומים יחד עם קונפטי, באופן שמוסיף רובד נוסף של דרמה והתרגשות, אידיאלי לזוגות שרוצים סלואו המשולב עם גישה יותר דרמטית ואפילו נועזת.
חבילה מרגשת, חלומית וקסומה – כאן הייחוד טמון בתחושה החלומית יותר. זו חבילה שמדגישה את האווירה הקסומה, עם נגיעות מיוחדות של בועות סבון עדינות שמרחפות סביבכם בצורה חלומית או קונפטי מנצנץ שמחזיר את האור כשהוא נופל אט אט מלמעלה למטה.

היתרונות בבחירת חבילת סלואו מבית עד האירוע

כשאתם בוחרים ב"עד האירוע" עם חבילת הסלואו שלכם, אתם נהנים מכל העולמות. אפקטים מיוחדים באיכות הגבוהה ביותר. תזמון לרגעים החשובים ביותר. הגשמת הריקוד המשולם בחתונה שלכם. 

צוות "עד האירוע" כולל אנשי מקצוע מנוסים בתחום האירועים, שמבינים את החשיבות של יום חתונתכם ושל רגע הריקוד המרגש. נדאג לכל הפרטים הטכניים והלוגיסטיים, ציוד חדיש ותשומת לב קפדנית לפרטים, לריקוד בלתי נשכח. 

החבילות נועדו ליצור אווירה סוחפת או קסומה, שמימית או אנרגטית, שמעבירה אתכם בזמן הריקוד המרכזי, לעולם של רומנטיקה ורגש. כשאתם יחד בתוך העשן המסתחרר, הבלונים הזוהרים או הקונפטי הנוצץ, כולם מרגישים את האהבה והשמחה של היום המיוחד שלכם. 

אז בחרתם שיר לריקוד הסלואו שלכם??
ומה עם חבילת אטרקציות לחתונה לסלואו?

*אפשרות לבחירת חבילת אטרקציות לחתונה בהתאמה אישית !!
בנוסף תחת שרותינו מגוון חבילות אטרקציות לחתונה לשיפור
ושדרוג האירוע:

אטרציות נוספות מבית עד האירוע:

תאורה לחתונות
תאורה לחתונה
קיאק פירות לחתונה
קיאק פירות
צמידי לד לחתונה
צמידי לד
זיקוקים קרים לחתונה
זיקוקים קרים
ועוד המון… אטרקציות לאירועים נוספות שתמצאו רק אצלנו!
-----------------------------------------------------------------------------------------
 **לחזרה לעמוד חבילות סלואו לחתונה 2024 !!
 
------------------------------------------------------------------------------------------
 **לחזרה לעמוד אטרקציות לחתונה 2024 !!
​​​​​​​
Coi בניית אתרים