אטרקציות לחתונה המומלצים, אטרקציות לחתונות המומלצים, אטרקציות לחתונה 2023 המומלצים

אם אתם רוצים שהחתונה שלכם תהיה שונה, מיוחדת ולא כמו של כולם, בשביל זה יש עולם שלם של אטרקציות לאירועים שכל הזמן גודל ומתרחב.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא אטרקציה שאהבתם, האטרקציה שתעזור לכם להיראות מיוחדת שונה ומדליקה בעני כולם.
כדי לעזור לכם, אספנו לכם את האטרקציות לחתונה הכי מטורפות, שוות, ומגניבות קבלו אותם אטרקציות לחתונה 2023 כל הלהיטים הכי חמים ואלו שיגרמו לאורחים שלכם לסטורי מושלם לאינסטוש.


אטרקציות מומלצות לחתונה - המדריך המלא

בשנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחות מטורפת בכל מה שקשור לתחום הזה של אטרקציות לחתונות. אנשים כבר לא מסתפקים רק באוכל טוב ומוסיקה. אנשים רוצים אלכוהול ואם אפשר שהוא יוגשו בצורה אטרקטיבית ומפתיעה. אנשים מצפים לעיצוב ייחודי ולאווירה מיוחדת אותם משיגים בעזרת עיצובי פרחים, עיצובי בלונים, דברים שקורים פתאום כמו קונפטי מתפוצץ או בועות סבון שעולים לאוויר כמו גם כל אטרקציה אחרת שמשדרגת את האירוע ומותירה את המשתתפים מופתעים, מתרגשים ושמחים הרבה יותר. אז אנחנו כאן עם אטרקציות מומלצות לחתונה בלתי נשכחת.


איך בוחרים אטרקציות לחתונה?


השאלה היא על מה באמת כדאי ללכת. לא תמיד קל להגיע לבחירה הנכונה והחכמה של האטרקציות בחתונה. אז כאן חשוב להבין שאטרקציה בחתונה יכולה להיות כל תוספת אטרקטיבית. גם אם זה יהיה לייזרים לחתונה או תותחי עשן. הכול עובר והכול עובד. רק תחליטו מה הכי מתאים לכם.


מתחילים?
אטרקציות לחתונה, אטרקציות לחתונות המומלצים, המומלצים לחתונה 2022-2023

אטרקציות לחתונה, אטרקציות לחתונות, אטרקציה לחתונה, אטרקציות לחתונה 2023

המומלצים
אותיות פרחים, אותיות פרחים לחתונה, אותיות לחתונה
אותיות פרחים לחתונה 2023
זיקוקים קרים, זיקוקים קרים לחתונה, זיקוקים לחתונה

זיקוקים קרים לחתונה 2023

תותחי עשן, תותחי עשן לחתונה
​​​​​​​תותחי עשן לחתונה 2023
בלוני לד, בלוני לד לחתונה, בלוני לדים

בלוני לד לריקוד הסלואו לחתונה 2023

לייזרים לאירועים, לייזרים לחתונה, מופע לייזרים, מופעי לייזרים לאירועים
לייזרים לחתונה 2023
צמידי לד/ צמידי לדים
צמידי לד/ צמידי לדים 2023
אותיות עץ לחתונה/ אותיות מוארות מעץ לחתונה/ אטרקציות לחתונה
אותיות עץ לחתונה 2023
עמדת צילום לחתונה/ עמדת צילום סלפי/ עמדת צילום לאירועים
עמדת צילום סלפי לחתונה 2023
לצפיה בכל אטרקציות לחתונה 2024 שלנו:
אטרקציות לחתונה 2024

אטרקציות לחתונה, אטרקציות לחתונות, אטרקציה לחתונה, אטרקציות לחתונה 2023

אנחנו כאן עם פירוט להגשה מעניינת יותר של האלכוהול שיגרום לכולם לגשת לבר ולטעום.

אטרקציות אלכוהול לחתונה:

-עמדת קוקטיילים
-בובות אלכוהול
-אלכוהול על גלגלים לרחבה


התפתחות האטרקציות בחתונות בשנים האחרונות

אז אמרנו שאנשים מחפשים היום אטרקציות. זה התחיל די 'בקטנה' כשאנשים הבינו שכדי לעשות מהאירוע משהו ייחודי ויוצא דופן צריך להביא משהו מעבר. אז בתחילה היו אלו המזכרות מהאירועים שליוו את האורחים הביתה כמו למשל עמדות הצילום, צילומי מגנטים או כל מזכרת אחרת מהאירוע. עם הזמן התחילו להכניס לאירועים אטרקציות שונות ומגוונות שבתחילה לא נראה היה שיש קשר בין זה לבין אירוע. הקהל הישראלי דווקא התחבר מאוד לכל חידוש עד שהיום תוכלו להביא לחתונה כמעט כל דבר שיגוון את האירוע ויוסיף לו צבע, אווירה ואקשן.
כל אפשרות כזו תשדרג במידה רבה את כל האווירה במקום. ככל שיותר אנשים ישתו יהיה יותר שמח בחתונה מה שאומר אירוע שיטפס גבוה ויהפוך לחתונה של השנה. ברור שככל שתלכו על הגשה אטרקטיבית יותר כך אנשים יימשכו לגשת, לראות וגם לשתות, גם אם מלכתחילה הם לא חשבו על זה.

מזכרת מיוחדת מהאירוע


כדי שהאורחים שלכם יזכרו את האירוע והוא ימשיך ללוות אותם גם ימים רבים אחר כך, כדאי שתחשבו על עמדות צילום מיוחדות מה שיותיר בידי כל אחד מהאורחים מזכרת פיזית. הרעיון הזה של מזכרת מהאירוע הוא מאוד חזק. אחרי הכול אנחנו משקיעים את מיטב כספינו בארגון החתונה שלנו והאורחים שמגיעים בדרך כלל לא יזכרו ממנו משהו מיוחד לאחר שילכו הביתה. אנחנו עדיין נמשיך לשלם את העלויות על המנות והאולם וכל מה שהשקענו בחתונה כאשר למעשה כל אלו שננו מהאירוע כבר ישכחו ממנו. אם נשקיע במזכרת יפה ושימושית, הרי שלכל הפחות האורחים שלנו יראו מול עיניהם את האירוע ויחוו אותו שוב ושוב. 

אז אנחנו כאן עם מגוון אטרקציות צילום לחתונה:

-עמדת צילום סלפי מעץ רטרו
-צילום מגנטים לחתונה
-צילום פולואריד
-בלוקי עץ מודפסים
כל האפשרויות ההלו הן למעשה צילומים ייחודיים שכל אחד ישמח לשמור. אם זה מגנט הוא ייתלה על המקרר ואם זה יהיה צילום על בלוק עץ או על כל פריט יוקרתי אחר, ברור שהפריט הזה יהפוך לחפץ נוי שיקשט את הסלון. מה שלמעשה יגרום לכולם לזכור את האירוע שלכם לטובה.


אטרקציות שירימו את רחבת הריקודים טפח מעל הקרקע

כולנו רוצים שהאורחים ירקדו בחתונה ויעשו את זה בכיף ובשמחה. לא תמיד האנשים שרוקדים עושים את זה מרצון. לעיתים זה רק האילוץ. אם נשקיע ברחבת הריקודים ונוסיף שם אטרקציות שונות, הרי שהריקודים יהיו הרבה יותר שמחים.


אטרקציות לרחבת הריקודים:

-לייזרים
-תותחי עשן
-חלוקת זוהרים לרוקדים 
-בלונים מיוחדים
בעזרת אלו יהיה הרבה יותר צבע ברחבת הריקודים והאנשים באמת ירקדו מכל הלב. התמונות אחר כך יהיו גם כן הרבה יורת צבעוניות ומעניינות.


אטרקציות לריקוד הסלואו:

-קונפטי
-בועות סבון
-עשן כבד בריקוד הסלואו
-יער בלוני לב




האוכל באירוע
אז בכל אירוע יש אוכל. אי אפשר לערוך חתונה בלי ארוחה מכובדת ומושקעת. אך בעוד שאפשר להגיש את האוכל בצורה מסורתית ורגילה, אפשר גם להגיש את האוכל בצורה יותר מעניינת מה שישדרג במידה רבה את האירוע כולו. כי כאשר האוכל מוגש בהגשה שונה, זה ישפיע גם על הטעמים ועל התחושה של הסועדים.


אטרקציות אוכל לחתונה:

-קיאק אקזוטי עם פירות/ארטיקים
-קיר דונאטס
-בר מתוקים
-עמדת שייקים

מדובר בתוספות שהן לא ממש יקרות מבחינת העלויות שלהם. לא מדובר כאן בבשרים יקרים או יינות משובחים שעולים הון לכל לגימה. מדובר בסך הכול בשייקים, במתוקים או בגלידות מתוקות. עם זאת אנחנו עדים לכך שדווקא התוספות הקלילות יחסית הללו מצליחות ליצור שינוי באווירה כולה. האורחים כולם נהנים מהריענון הזה ומהאפשרות לחטוף משהו קליל לפה במהלך האירוע במיוחד אם זה לאחר המנה העיקרית.


אטרקציות מיוחדות לכל אורך האירוע

למעשה אפשר ליצור פינות אטרקטיביות לכל אורך האירוע. זה יכול להיות בר פתיחה בתחילת האירוע שיכלול את האלכוהול על צורות ההגשה השונות וזה גם יכול להיות בר המתוקים. במהלך האירוע תוכלו לעשות שימוש במייצרי האווירה עליהם פרטנו לעיל. כמו הבלונים, הזוהרים, בועות הסבון וכן הלאה. מעבר לכך יש את אטרקציות הפירוטכניקה שעשויים להפתיע בכל פעם מחדש במהלך האירוע את האורחים במקום.

אטרקציות פירוטכניקה לחתונה:


-זיקוקים קרים
-תותחי עשן

בעזרת זיקוקים או תותחי עשן אתם למעשה מחיים שוב ושוב את האווירה . כך שהאירוע כביכול לא 'מתעייף' ואין רגע משעמם. זה יגרום לכך שהאורחים יהיו אתכם לכל אורך האירוע. ירקדו אתכם, ישמחו אתכם וייהנו הנאה משולמת באירוע. ברור שזה ישפיע על השמחה הגדולה במקום ועל התחושות הטובות של כל האורחים.


התזמון – זו הנקודה


אז דברנו על מגוון גדול של אפשרויות ועל אטרקציות מסוגים שונים לאירועים. עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת שהאטרקציות השונות אכן תצלחנה ליצור את האווירה הרצויה, חשוב לתכנן היטב ולתזמן בצורה נכונה וחכמה את כל מה שיהי באירוע. כי אם תבזבזו את כל מה שיש לכם כבר בשעה הראשונה של האירוע, הרי שמהר מאוד האירוע יהפוך להיות משעמם והאורחים הנלהבים ינשרו אט אט מהמעגלים. במקרה הטוב הם יעמדו בצד וישוחחו ובמקרה הפחות טוב הם פשוט יחליטו שהם כבר מיצו את האירוע ומבחינתם אפשר ללכת הביתה.

על כן, חשוב מאוד לתכנן מראש את כל האטרקציות ולסכם בצורה מפורטת עם ההפקה, במקרה ולקחתם שירות כזה, מתי יגיע תורה של כל אטרקציה. יש את הזמן של האוכל ויש את הזמן של הריקודים. לכל שלב באירוע יש את האטרקציה שעשויה להתאים לאותו רגע.


אטרקציות לחתונה מחירים - כמה עולה כל אטרקציה? 

אז אתם משקיעים הרבה כסף לאירוע שלכם ועדיין חשוב גם להוסיף את האטרקציות לאירוע כדי להשלים את כל מה שכבר עשיתם בכל מקרה. ברור שזה ייקר את העלויות של האירוע ואולי אפילו במידה משמעותית. עם זאת, אי אפשר לוותר על כל התוספות הללו כי הן למעשה עושות את האווירה ויוצרות את התחושות במקום האירוע. השאלה היא כמה זה יעלה לכם.

אז אנחנו כאן עם מחירים לאטרקציות מסוגים שונים אך חשוב שתשימו לב שמדובר בטבלה די כללית כאשר לכל סוג של אטרקציה יהיה לכם טווח של מחירים. והוזלות בגין לקיחת חבילת אטרקציות לחתונה של יותר מאחת.
  • סוג אטרקציהמחיר
    זיקוקים800 – 1200 ש"ח
    הפרחת יונים700 - 900 ש"ח
    5 מזכרות לאורחים 20 ש"ח (מחיר פריט)
    הפרחת פרפרים800 – 2000 ש"ח
    בועות סבון450 – 500 ש"ח 
    בר ממתקים2000 - 2500 ש"ח 
    בובות ענק300 – 400 ש"ח 
    מתופפים1500 - 3000 ש"ח 
    מגנטים900 - 1600 ש"ח 
    רצפת וידאו5000 – 7000 ש"ח 
    קונפטי250 – 300 ש"ח 
    מפל בלונים400 - 500 ש"ח
    מכונת בועות100 - 450 ש"ח
    קריקטורות1500 - 2000 ש"ח
    עשן כבד - קרח יבש800 - 1000 ש"ח
    רקדנים סמויים1000 - 1400 ש"ח
    מכונת שלג100 – 150 ש"ח
  •  כל מחירי האטרקציות לחתונה עתידים ויוכולים להשתנות לפי מקום ומועד האירוע )

בחרו את האטרקציה שלכם
מחפשים אטרקציה מוצלחת? לא רוצים לוותר על אירוע שיהיה יוצא דופן ומיוחד במיוחד? עליכם לבדוק מחדש מה השוק מציע. גם אם כבר ראים הכול וכבר הכרתם את כל האפשרויות, דעו שהתחום הזה כל הזמן מתחדש. גם משהו שהיה חדשני עד לפני יום או יומיים כבר יכול להופך למיושן ביחס לאפשרויות החדשניות שיצאו היום לאור. אם אתם רוצים להפתיע ממש באירוע שלכם, מהרו להתעדכן בכל החדשות כדי שתצליחו להפתיע את האורחים שלכם במשהו שעוד לא היה עד כה.


חברה מומלצת לאטרקציות לחתונה - שווה לשלם את המחיר

אז אמרנו שאירוע זה סיפור יקר אפילו יקר מאוד. כל מנה עולה הרבה כסף האולם עצמו עולה כמה משכורות טובות, המוסיקה לאירוע זה עוד כמה אלפים הצלם גם הוא לא עובד בחינם. הגענו לעלויות כבדות מאוד של מאות אלפי שקלים. אם נשווה את העלויות המטורפות הללו ביחס למחירים עבור האטרקציות השונות, נגלה שמדובר בסך הכול בתוספת ממש מינורית ביחס לכל ההשקעה שאתם כבר משקיעים ממילא. מה שלמעשה אומר שבתוספת קטנה יחסית אתם יכולים לשדרג את כל האירוע ואת כל האווירה של האירוע. וזה דבר בלתי מבוטל לחלוטין.

על כן ההמלצה שלנו, גם אם כבר הגעתם לקצה גבול היכולת מבחינת ההשקעה באירוע שלכם ואתם יודעים שיש לכם כעת חודשים ארוכים לשלם את העלויות הגבוהות של החתונה, אל תוותרו על התוספת הקטנה יחסית של האטרקציה לאירוע. כי זה מה שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח וכזה שהאורחים רק יחזרו וידברו עליו עוד ועוד.

פנו אל אנשי המקצוע המומחים לתחום הזה של האטרקציות לאירוע כדי שהכול ייעשה בסופו של דבר בצורה משולמת.
( אטרקציות לחתונה, אטרקציות לחתונות, אטרקציה לחתונה, אטרקציות לחתונה 2023 )

Coi בניית אתרים