חבילות צילום, חבילת צילום עם מגנטים

חבילות צילום/ חבילת צילום עם מגנטים


תודה שפניתם לאתר "עד ה-אירוע" בירשותינו קימות מגוון חבילות צילום לברית/ה או לחתונה מגוון צילומי אולפן וצילומי זוגיות מגוון סיגנונות צילום מסטילס DSLR רחפות מגנטים וכול מה שתדמינו..
ניתן גם להרחיב חבילות ב:
תמונות מזכוכית..
אלבומים מזכוכית..
אלבומי משויצון לכלה..
בלוקי עץ לאירועים..
צילום ע''י רחפן..
ועוד..

יתרונות שכדאי להכיר

לא סתם המסורת של מגנטים לאירועים נשארה איתנו עד היום. מדובר בתוספת נהדרת לכל אירוע, וזאת בשל מספר יתרונות מרכזיים:
  • תיעוד של זכרונות בלתי נשכחים - כאשר אנחנו מתכננים אירוע, הדבר החשוב ביותר לנו הוא כמובן לתכנן אירוע בלתי נשכח - כזה שכולם ידברו עליו גם לאורך זמן. בנוסף, כל אירוע גם כולל לא מעט רגעים משמחים, מצחיקים ובכלל - לא מעט זכרונות בלתי נשכחים. אז למה שלא נרצה לתעד את כל אותם זכרונות, ומעבר לכך - להעניק לכל האורחים שלנו את האפשרות לשמור גם הם זכרונות כאלו? צלם מגנטים לאירוע מאפשר לנו לעשות זאת, בצורה די נגישה ונוחה. כל מה שנצטרך לעשות עם האורחים שלנו זה להצטלם כשהצלם מגיע, ולהמתין עד שייצא הלוח הגדול בו נוכל למצוא את כל המגנטים מהאירוע. מכאן - נוכל לתלות את כל אותם זכרונות על המקרר שלנו, או לשים אותם בכל מקום אחר שאנחנו רוצים. 
  • אטרקציה שמשמחת את כולם - קיימות לא מעט אטרקציות לאירועים שיש להן פוטנציאל לשמח את כל האורחים - אך מעטות אלו שמשמחות את כולם כמו צילום מגנטים לאירוע. צילום מגנטים לא רק מאפשר לנו להעניק לכל האורחים שלנו חוויה בלתי נשכחת - אלא גם מדובר בחוויה של ממש בזמן הצילום עצמו. לא מעט אורחים משתטים, מרגישים בנוח ומשתחררים כאשר הם מצטלמים, וזו חוויה נהדרת לכל דבר.
  • עיצוב - עמדת מגנטים לאירועים זו אטרקציה נהדרת, אך מעבר לכך היא גם מביאה איתה לשולחן לא מעט יתרונות עיצוביים. נוכל לבחור בעצמנו איך נרצה שעמדת המגנטים שלנו תיראה, נוכל להוסיף לדים, צבעים מיוחדים, טקסטורות ועוד מגוון אלמנטים עיצוביים. נוכל גם לבחור להתאים את עמדת המגנטים לנימה העיצובית של האירוע שלנו, ובכך ליצור מעין הרמוניה מושלמת. בשורה התחתונה - עמדת צילום מגנטים זו תוספת נהדרת לאירוע שלנו, בה נוכל להשתמש על מנת לתעד לא מעט זכרונות בלתי נשכחים, אך מדובר כאן גם בתוספת עיצובית לכל דבר ועניין שיכולה לעזור לנו לסגנן את האירוע שלנו פי כמה.
עמדת תמונות מעץ באירוע
עמדת תמונות מוארת מעץ באירוע
תמונה של זוג על גבי לוח עץ

לפני שמזמינים צלם מגנטים - נקודות שחשוב לקחת בחשבון

אז הבנו למה כל-כך כדאי להוסיף עמדת צילום מגנטים לכל אירוע, ועכשיו הגיע הזמן לבחור צלם איכותי שיעזור לנו להפוך את החזון למציאות. הנה כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון לפני שמזמינים צלם מגנטים:
צלם מגנטים
מכשור, איכות וכל מה שביניהם - ההיבט הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן המכשור איתו הצלם עובד. תמיד נרצה לבחור צלם שעובד עם המכשור העדכני והמתקדם ביותר ובהתאם לכך - יוכל לספק לנו תמונות ברמה הגבוהה ביותר. תמיד נרצה לוודא כי כאשר נוסיף עמדת צילום מגנטים לאירוע שלנו, התוצאה תהיה תמונות איכותיות ברמה גבוהה מאוד, בהן נוכל לראות כל פרט ופרט ולראות את הבדלי הצבעים.

אמינות ויכולת עמידה בזמנים
אמינות ויכולת עמידה בזמנים - חשוב לא פחות לבחור צלם אמין, שירותי ועם יכולת עמידה בזמנים. כאשר נבחר צלם כזה, שאנחנו מרגישים בנוח לעבוד איתו ואנחנו יכולים לסמוך עליו, גם נהיה הרבה יותר רגועים לאורך כל האירוע ולאורך כל קבלת השירות, וגם נוכל להיות בטוחים כי נקבל במהרה את כל אותם מגנטים שנשארו מהאירוע, בלי שום המתנות מיותרות.

השוואת מחירים של צלם מגנטים
מחיר - לא תמיד מחיר יהיה הפקטור העיקרי לפיו נצטרך לבחור, אך זה לא אומר שאין מקום להשוואת מחירים בכל זאת. תמיד נרצה לאגד מספר הצעות מחיר ממספר צלמים, כך שנוכל לבחור בעצמנו את האפשרות הטובה והמשתלמת ביותר עבורינו. שימו לב - לא תמיד המחיר הטוב ביותר הוא בהכרח ההצעה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר.
יכול להיות שהצעה של צלם מסוים תהיה הרבה יותר נמוכה מהצעה של צלם אחר, אם כי ההצעה השנייה בפועל כוללת הרבה יותר ערך ומציעה לנו הרבה יותר מגנטים. כמובן שנעדיף לשלם מעט יותר ולבחור באפשרות המשתלמת יותר. לכן, תמיד חשוב להסתכל על מחיר - אך בעצם להסתכל על הערך שאנחנו לא מקבלים ולא לחפש בהכרח את המחיר הנמוך ביותר.


תמונה של כלה על גבי בלוק עץ

לאילו סוגי אירועים מגנטים יוכלו להתאים?

לכל סוגי האירועים. זה לא משנה אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה או בכלל באירוע ציון סוף רבעון מהעבודה - בכל אירוע יש לא מעט זכרונות בלתי נשכחים שנרצה לתעד, והאטרקציה המדהימה של עמדת צילום מגנטים זו הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. 

חבילת הצילום של עד האירוע - כל הסיבות לבחור נכון

אין ספק כי חבילת הצילום של עד האירוע זו הבחירה הטובה ביותר עבור כל אירוע שתרצו לתכנן בזמן הקרוב. בעד האירוע תוכלו לקבל את המחירים המשתלמים ביותר, את השירות הטוב ביותר וכמובן - את התוצאה האיכותית ביותר. כל מה שתצטרכו לעשות כדי ליהנות מהשירות הזה בעצמכם ולשדרג את האירוע שלכם זה ליצור קשר ולמלא פרטים באתר, ונציג מטעם עד האירוע יחזור אליכם בהקדם עבור שיחת אפיון צרכי לקוח שנועדה להבין בדיוק מה אתם צריכים עבור האירוע הבא שלכם. 
בנוסף בונוס מיוחד למזמיני חבילת צילום כלשהי המגיעים דרך האתר!!

אטרקציות דומות נוספות

זיקוקים קרים/ זיקוקים לחתונה - אטרקציות לאירועים
זיקוקים קרים
לייזרים לחתונה/ לייזרים לאירועים - אטרקציות לאירועים
לייזרים לאירועים
אותיות פרחים/ אותיות מפרחים לחתונה - אטרקציות לאירועים
אותיות לחתונה
תותחי עשן/ תותחי עשן לחתונה - אטרקציות לאירועים
תותחי עשן
ועוד המון… אטרקציות לאירועים נוספות שתמצאו רק אצלנו!
-----------------------------------------------------------------------------------------
**לחזרה לעמוד אטרקציות לבר מצווה 2024 !!

-----------------------------------------------------------------------------------------
**לחזרה לעמוד אטרקציות לבת מצווה 2024 !!

------------------------------------------------------------------------------------------
 **לחזרה לעמוד אטרקציות לחתונה 2024 !!
Coi בניית אתרים