אטרקציות לחתונה, אטרקציות לחתונות, 
​​​​​​​אטרקציה לחתונה, אטרקציות לחתונה
2023-2024

אם הגעתם לעמוד זה כנראה שמגיע לכם המון מזל טוב ! אנו חברת ה-אטרקציות לחתונה והפקת האירועים המובילה בתחום האטרקציות לחתונה מיזה מספר שנים.

אנו חברה בעלת מוניטין וניסיון עשיר בתחום, חשוב לנו שתקבלו את הטוב ביותר עבור האירוע שלכם ובמחיר ללא תחרות ,מבחר אטרקציות לחתונה בהתאמה אישית ,כמעט כל האטרקציות לחתונה שלנו ניתנים על ידי ספק אחד שזה אנחנו אנו בעלי וותק רב של שנים בענף אטרקציות חתונות והאירועים כולם.
לכל אנשי הצוות שלנו ישנן את מלוא האישורים ומיתחיבים לאירוע בסטנדרט הגבוה ביותר !
​​​​​​​

אירוע מושלם מותנה בבחירה מושלמת, אל תתפשרו על בינוניות
אם אחרי הכל חשוב לכם שהיום המאושר בחייכם יהיה מיוחד מושלם ויזכר לשנים רבות. ביחרו באטרקציה לחתונה הרצויה וצרו איתנו קשר !

''עד האירוע'' חברה עם ניסיון עשיר בארגון אירועים והחברה הגדולה ביותר עם חבילות אטרקציות לחתונה !
מציעים לכם אטרקציות לחתונה, וחבילות אטרקציות לחתונה, בדף זה תוכלו למצוא מבחר של אטרקציות מובילות ופופולריות מהחדשים בתחום החתונות לעונת האירועים 2023 . כל האטרקציות לאירועים מהמובילות החדשניות והמקוריות ביותר !
​​​​​​​
​​​​​


מבטיחים לכם חתונה ברמה שאף אחד לא ישכח !
מתחילים?

| אטרקציות לחתונה | אטרקציות לחתונות | אטרקציה לחתונה | אטרקציות לחתונה 2022-2023 |

אותיות פרחים, אותיות פרחים לחתונה ,אותיות לחתונה
אותיות מפרחים גבוהות הממוקמות בקבלת הפנים או בריקוד הסלואו של החתן והכלה
זיקוקים קרים, זיקוקים קרים לחתונה, זיקוקים לחתונה
זיקוקים אש קרה המיועדים בעיקר למקומות סגורים ללא עשן וללא ריח 
הפרחת בלונים, הפרחת בלונים לחתונה
הפרחת בלוני לב ברגע שבירת הכוס עי החתן רגע מרגש שאין כמותו
בלוני לד, בלוני לד לחתונה, בלוני לדים
בלוני לד הממוקמים בשולחנות האירוע בקבלת הפנים עם שמות הזוג או בריקוד הסלואו בחתונה
תאורת במה, תאורת במה לחתונה, תאורה לחתונה
תאורת במה מטורפת תאורה לחתונה מדובר בעיגול ועליו פנסים מסוגים שונים
אותיות מוארות, אותיות מוארות לחתונה ,אותיות לחתונה
אותיות לוב מוארות או אותיות פרחים לוב במגוון סיגנונות רב לחתונה
תותחי עשן, תותחי עשן לחתונה
תותחי עשן עם לדים מיוחדים בצבעים כחול אדום וירוק הכוכבים המכרזיים באטרקציות לחתונה
צמידי לד, צמידי לד לחתונה, צמידי לדים
צמידי לדים המגיעים ע''י שתי מפעילים המזיזים את החוגגים על פי קצב הצמידים והמוזיקה
שזירת פרחים, עמדת שזירת פרחים, שזירת פרחים לחתונה
עמדת שזירת פרחים לחתונה הממוקמת בקבלת הפנים ודואגת שכל הבנות יגיעו חתיכות לחופה
בלוני טול, בלוני טול לחתונה, בלוני טול לאירועים
בלונים גדולים ושקופים עטופים בבד טול צח יוכולים להגיע בתור תוספת לחופה או בריקוד הסלואו 
מגנטים, מגנטים לחתונה, מגנטים לאירועים טרמיים
מגנטים הדפסה טרמית באיכות וברמה הגבוהה ביותר כולל דיסקונקי עם תמונות האירוע בסוף
לייזרים לחתונה, מופע לייזרים לחתונה, מופעי לייזרים לחתונה
שלושה לייזרים לחתונה עם צבעים מטורפים באים לעשות לכם קרנבל
אותיות מעץ, אותיות מעץ לחתונה, אותיות לחתונה
אותיות בוהו שיק - עץ שרוף אותיות חתונה מיוחדות מעץ עתיק אותיות מוארות

אטרקציות לחתונה, אטרקציות לחתונות, אטרקציות לחתונות 2023-2024


לצפיה בעמוד אטרקציות לחתונה 2023-2024
​​​​​​​ המומלצים ביותר
אטרקציות לחתונה 2024


איך לבחור אטרקציות לחתונה?

החתונות של היום הם כבר ממש לא כמו החתונות שהיו בעבר. אם בעבר השמחה הייתה מושלמת גם אם לא היה יותר מסעודה נחמדה ומוסיקה פשוטה הרי שהיום אם לא נשקיע באולם אירועים יוקרתי ומושקע, אם לא נבחר הרכב מוסיקלי מנצח ולא נשקיע באטרקציות לחתונה הרי שכל האירוע יהיה מידי עלוב ומידי פשוט. האורחים לא ירגישו שהם הגיעו לאירוע ייחודי כלשהו ומהר מאוד הוא יישכח מכל לב. אז אם אתם עומדים לקראת חתונה ואתם רוצים להפוך אותו לאירוע בלתי נשכחים עם אביזרים לחתונה וגימיקים לחתונה, שלא ישכחו אנחנו כאן עם הליווי המקצועי המלא שיענה לכם על כל השאלות שלכם לקראת האירוע. החל מבחירה נכונה של אולם האירועים וכלה בשאלה איך בוחרים אטרקציות לחתונה?

איפה תערכו את החתונה?

אז לפני שניכנס לנושא של האטרקציות לאירוע שלשמן למעשה התכנסנו, נציין קודם כל את החשיבות הרבה בבחירה נכונה של האולם בו תערכו את האירוע. יש חשיבות גדולה מאוד לבחירה של אולם האירועים. האולם חייב לתת לכם מענה מבחינת הקונספט של האירוע כולו. על כן הוא חייב להתאים לכם מבחינת הגודל שלו, מבחינת אופי האירוע המתוכנן וגם מבחינת ההתאמה לשל האולם לסגנון האטרקציות שתרצו להציע בו. אחרי שתבחרו את האולם תוכלו להתקדם הלאה.

למה כדאי להזמין אטרקציות לחתונה?

אז למה בעצם כדאי בכלל ללכת על אטרקציות לאירוע או בעצם אטרקציות לחתונה? צריך להבין שהאנשים של היום הם רוויים מאוד מבחינת ריגושים ואטרקציות. אם נזמין אותם לחתונה שלא תהיה בה כל תוכניית אנחנו פשוט נשעמם אותם. הם מהר מאוד יסיימו את הארוחה, ירקדו מעט וירצו להתקדם הלאה. ברגע שיש אטרקציה כלשהי באירוע הרי שהיא תרכז את כולם ותרתק את כולם והמוזמנים ייהנו להישאר באירוע.

כמה זמן מראש צריך להזמין אטרקציות לחתונה?

אז סגרתם עם אולם לחתונה שלכם ועכשיו אתם רוצים להתחיל להתקדם עם כל השאר. השאלה היא כמה זמן מראש צריך להתחיל לחשוב על האטרקציות. אז נכון שלא כל דבר מחייב הזמנה ארוכה מראש. מנגד אתם אף פעם לא יכולים לדעת האם האטרקציה שאתם תרצו היא זו שתהיה פנויה בדיוק בערב שלכם. על כן, ברגע שיש לכם תאריך לחתונה, יש לכם אולם וגם יש לכם בראש את סגנון האטרקציה הרצויה, אל תהססו יותר. הזמינו מיד את השרות לאירוע שלכם. כך תדעו שלפחות את הפינה הזו באירוע כבר סגרתם.

מה צריך לוודא לפני שמזמינים אטרקציה לחתונה?

כשאתם באים לבחור אטרקציה לחתונה חשוב שתבדקו כי מדובר באטרקציה שאכן תהיה מתאימה לאירוע שלכם. זה אומר שיש התאמה מכמה וכמה בחינות.
  1. מבחינת אופי המוזמנים שייהנו מהאטרקציה.
  2. מבחינת מזג האוויר במקרה ומדובר באטרקציה הנערכת תחת כיפת השמים.
  3. מבחינת העלויות של האטרקציה בהתאם לתקציב שיש לכם לשם כך.
רק אם האטרקציה אכן תתאים לכל ההיבטים הללו שציינו, תוכלו להתקדם הלאה ולסגור עם ההפקה. 


איך בוחרים אטרקציות לחתונה?

אז כבר פרטנו איך בוחרים את האטרקציה ולמה צריך לשים לב בבחירת התוכנית לאירוע. עם זאת חשוב לפרט מעט יותר ולהבין על מה שחובה לשים דגש על מנת שהאירוע בסופו של דבר אכן יהיה מושלם.


תקציב -

כל זוג יש לו את עוגת התקציב שלו שהוא מוכן ורוצה להשקיע באירוע. חשוב לזכור כי לכל חתונה יש גם מחר וכל מה שהתחייבתם לשלם, תצטרכו לשלם.  אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מתמודדים מול בור בלי תחתית. על כן, בדקו היטב ווודאו כי אכן יש לכם את האמצעים ואת היכולת לשלם על האטרקציה הנבחרת.


התאמת האטרקציות לקהל היעד בחתונה -

גם אם אתם ממש רוצים ללכת על סוג של אטרקציה לאירוע, זכור. האטרקציה חייבת להיות מותאמת לקהל היעד שלכם. לא כל פעילות ולא כל תוכנית יתאימו לכל סוג של אוכלוסייה. בדקו כי אכן מדובר בפעילות שתעניק הנאה רבה ושמחה לכל מי שישתתף באירוע.

התאמת האטרקציות לאופי החתונה -

כל חתונה יש לה את האופי שלה. יש חתונות שהם בהרכב משפחתי ומצומצם ומנגד יש גם חתונות המוניות ומפוארות. לכל סגנון של חתונה ולכל אופי של אירוע יש להתאים את האטרקציה המתאימה.  בין אם זה אטרקציות מגניבות לחתונה או גימיקים לחתונה ולאופי האירוע אין טעם להשתולל עם אטרקציה יקרה ורועשת אם מדובר בקהל בוגר ומאופק בחתונה אינטימית קטנה. מנגד, כשמדובר בחתונה צעירה של אורחים צעירים ונמרצים יהיה עליכם להתאים תוכנית שתיתן מענה לשכבת הגיל הזו.

השוואות מחירים -

גם אם כבר החלטתם על מחיר שאתם רוצים לייעד לצורך כך, אל תדלגו על השוואת מחירים מול נותני שירות אחרים. אתם עשויים למצוא את עצמכם מופתעים מאוד מהפערים הקיימים על אותן פעילויות בדיוק. חבל שתשלמו יותר על אותו שירות אם תוכלו לשלם במידה משמעותית הרבה פחות.

ביטוחים ואחריות -

יש פעילויות שיש בהם סיכונים שונים וכדי ליהנות מהם באירוע שלכם יהיה עליכם לבדוק האם החברה המציעה את הישורת ואת האטרקציה יש לה אחריות על העבודה כמו גם את כל הביטוחים הנדרשים.

רק אם לחברה אכן יש אחריות וביטוח מלאים תוכלו לשכור את שירותיהם בלב שקט.


כמות אטרקציות מספקת -

חשוב להתאים את האטרקציות בהתאם להרכב הקהל. אם יש לכם קהל גדול עליכם לדאוג שיהיה מענה מתאים וכל האורחים יוכלו להשתתף וליהנות בלי המתנה רבה בתור. לעיתים האטרקציה לא תהיה שווה כלל אם היא תהיה כרוכה בהמתנה ארוכה מידי בתור.

תיאום ציפיות וסיכום תנאי האטרקציה עם כל מפעיל -

לפני שאתם חותמים חוזה, סכמו בצורה הכי ברורה שרק אפשר את כל הפרטים הרלוונטיים. חשוב שתסכמו את כל תנאי האטרקציה מול המפעיל ותוודאו כי אכן מדובר בשירות מקצועי שתקבלו לאורך כל האירוע בדיוק על פי רצונכם. תיאום הציפיות חשוב במיוחד על מנת לוודא כי אכן האירוע יתנהל בצורה הכי טובה והכי מתאימה לכם.

כמה עולות אטרקציות לחתונה? אטרקציות לחתונה מחירים

אז ברור שאחת השאלות הראשונות שעולות בדרך כלל הן כמה זה יעלה לנו. כי אחרי הכול חתונה זה סיפור לגמרי לא זול. וכשמוסיפים את האטרקציות לאירוע, ברור שזה מייקר במידה רבה את כל הסיפור. על כן, כפי שכבר ציינו, יש בהחלט מקום לעריכת השוואה של מחירים בין נותני שירות שונים כדי להבטיח כי אכן המחיר על השירות יהיה הולם. הן ביחס לתמורה שתקבלו והן ביחס למתחרים המציעים את אותו השירות.

חברה מומלצת לאטרקציות לחתונה

אחרי שעשיתם את כל הבירורים בעניין, חשוב שתבחרו בחברה מומלצת שמסוגלת לתת לכם את המענה הרצוי בדיוק לצרכים ולציפיות שלכם. כדאי לחפש המלצות של חברים או קרובי משפחה שכבר נהנו מהשירות של אותה חברת אטרקציות וכך פשוט לנסות להבין האם אכן מדבר בחברה שמסוגלת לתת את המענה הרצויה בהתאם לציפיות. 

רק אחרי שיש לכם המלצות חמות על החברה תוכלו להתקדם גם הלאה.
אנחנו כאן עם כל האטרקציות לחתונה הכי מיוחדות שירימו את האירוע שלכם למקומות אחרים לחלוטין.

( אטרקציות לחתונה, אטרקציות לחתונות, אטרקציה לחתונה 2023-2024 )
Coi בניית אתרים